Assalamualaikum..
Sem ni aku agak busy sikit, so jarang la dah nk update blog. Assignment bersepah nak kena hantar. Aku boleh update hujung minggu or hari cuti umum macam hari ni je. Sebelum merepek lebih jauh lagi, aku nak wish Salam Maulidur Rasul buat semua umat Islam. Aku rindu nak berarak macam zaman sekolah dulu..: (
Baiklah, kita teruskan ke agenda asal ye. Seperti yang aku ada uar-uarkan kat entry sebelum ni, aku kata aku ade inner baru kan..hehe.. Ni nak tunjuk la ni inner baru aku..
jengjengjeng.....
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
aku guna webcam..kualiti gambar tak elok sangat..
Inner ni best sebab kain die sejuk and kalau pakai tak melekap kat kepala. aku beli inner ni online. Kalu nak beli boleh pegi kat sini ayunar.biz .Kaler pon boleh beli sendiri..huhu...
Ok, aku nak lari topik sikit. Aku baru jumpe software edit gambar yang tambah makeup kat muka. Sebab tu kalau tengok gambar kat atas tu macam make up cket..hahaha. Padahal make up maya je..
before
after
p/s: bubye..tak tau bile lagi nak update..( ^_^ )





12 comments:
apenye software tu?hehe
photo make up editor..hehe
wei aja aq pkai inner weyh!haha
hahaha..bereh2..tgu cuti kite jumpe..
jmpe blog ko..hehe..cantekkk...=)
kinah!....hahaha
wahh cantik2 sume inner baru huhuhuh
una cantekkkk...!!hahaha..~
aww..blushing..hehe(^_^)
siyes nice awk pkai inner..inner cotton ke???
siyes nice awk pkai inner..inner cotton ke???
wah..the inner fit u well la..sy da bli 3 inner..tp sumenye x leh nk bntuk..huhu..annoying btul..inner yg awk pki ni selesa x??
Post a Comment