Assalamualaikum
kelmarin aku tempah cupcake, then semalam da dpt.. So, aku nak update blog pasal cupcake la. Sedikit info pasal cupcake:
diletakkan dalam cawan kertas. Seperti kek besar yang lainya, aising dan lain-lain hiasan, seperti taburan diletakkan bersama kek.
Kek ini selalunya disediakan semasa berlangsungnya suatu sambutan, seperti majlis hari jadi.
Kek cawan adalah pilihan mudah bagi kek kerana ia tidak memerlukan pinggan, perkakasan,
atau membahagikanya kepada beberapa bahagian kerana saiznya yang agak kecil. Kek cawan yang pertama, dicipta pada awal tahun 1800-an."
comel kan?huhu
ada 4 semuanya..i bagi kat bf aku, 2 lagi i give to my bestie..ATEN ngan OPIE..
ganbar dari fb dak ATEN..
Layan cuppycake song ni dulu..lagu yang sangat kiut bagi aku..huhu
You're my Honeybunch, Sugarplum
Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie
You're my Cuppycake, Gumdrop
Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye
And I love you so and I want you to know
That I'll always be right here
And I love to sing sweet songs to you
Because you are so dear


No comments:
Post a Comment