Friday, January 27, 2012

Jom Try Tutorial Shawl ni jom!


Assalamualaikum and Hi guys!




Pernah tengok orang pakai shawl yang silang-silang tu tak? Mesti la penah kan. Actually aku tak taw orang panggil style tu apa sebenarnya. So just cari kat You Tube tutorial shawl silang-silang.hehehe. Lepas tu jumpa la, maknanya memang orang memang panggil silang-silang la kan.haishh penat aku tilis silang-silang ni banyak kali.haha.


Ok,jom tengok tutorial ni ye..:)



ambik kat You Tube,boleh cari sendiri.:)


Aku dah try dah.Korang bila lg?hehe


Cantik tak?haha #muntah-muntah



Ni ada lagi satu tutorial, aku dah try tapi hasilnya menyedihkan.hihi.Maybe kalau korang try menjadi ke. Selamat mencuba!



Cantik tau yang ni..:)





Ok,bubbye!






Saturday, January 21, 2012

I-City Dan Rumah


Assalamualaikum and Hi people...:)

Tepat pukul 12.00 18 Dec hari tu,berakhir la final paper aku untuk sem ni, Alhamdullilah. The next day,kitorang bertolak ke Shah Alam. Nak stay rumah kawan aku dulu baru balik ke Pahang. Malam tu kami ke I-cITY. Ni first time aku datang sini,so supposed aku excited tapi malangnya aku datang I-city dengan rasa mengantuk jadi gmbar yang diambil pun tak banyak.




















Ni lah I-city,and malam tadi dlm pukul 12 smpai rumah,jalan sangat jammed taw sebab semua nak balik rumah cuti Chinese New Year.

Ok,nak pergi baca novel, salah satu barang yang dibeli guna Baucar Buku 1 Malaysia..hehe


bye!...




Saturday, January 14, 2012

Be strong!


Assalamualaikum and Hi people..


Yesterday i just had a tough paper for my final and then my friend, Adiba accident just after the exam. Kitorang baru je borak-borak and then its happen. So fast. She still in trauma and I hope mak cik yang terlibat tu cepat sembuh.


To Diba: be strong,we'll be at your side.Dont worry...







Saturday, January 7, 2012

It's Exam Week!


Assalamualaikum and Hi people!


This week and next next week adalah minggu exam untuk aku. So,tak dek masa untuk blogging, facebooking (yelah tu kan).Aku harap minggu ni will end because aku dah tak sabar nak balik rumah,tapi tapi tapi cuti sebulan je pun. Takpelah, sebulan pun ok dari tak dek langsung kan. 
Aku dah list kan dah nak buat apa cuti ni...hehe

First of all,

  •  nak main angry bird puas-puas. Aku baru install angry bird seasons untuk main masa cuti nanti..Best taw angry bird ni sebab boleh tukar-tukar theme and then ada burung baru jugak dalam ni..


siap la ba**-ba** sekalian...haha
List yang kedua,
  • Nak tidur puas-puas..hehe
  • Nak makan puas-puas
Dah,cukup lah dua kan..Ok,nak sambung study..4 more paper to go!


p/s:buat rakan-rakan yang exam jugak,gudluck untuk korang,jaga kesihatan,jangan nak demonstrasi-demonstrasi pulak tengah exam ni..hehe..~pesanan penaja~ 




~peace..;)






ek eh,ni entry pertama 2012!bubbye!