Assalamualaikum and Hi guys!
Pernah tengok orang pakai shawl yang silang-silang tu tak? Mesti la penah kan. Actually aku tak taw orang panggil style tu apa sebenarnya. So just cari kat You Tube tutorial shawl silang-silang.hehehe. Lepas tu jumpa la, maknanya memang orang memang panggil silang-silang la kan.haishh penat aku tilis silang-silang ni banyak kali.haha.
Ok,jom tengok tutorial ni ye..:)
ambik kat You Tube,boleh cari sendiri.:)
Aku dah try dah.Korang bila lg?hehe
Cantik tak?haha #muntah-muntah
Ni ada lagi satu tutorial, aku dah try tapi hasilnya menyedihkan.hihi.Maybe kalau korang try menjadi ke. Selamat mencuba!
Cantik tau yang ni..:)
Ok,bubbye!
