Sunday, June 26, 2011

Busy..


Assalamualaikum and Hi..

Disini aku mengumumkan yang aku sangat-sangat busy cuti ni..

No time nak update blog, nak bersuka-ria dengan kawan-kawan...

Kerja and lesen...ehmm,actually aku tak berape suka dengan kerja aku sekarang..

Penat weh jadi minah kilang ni...tapi aku kene sabar..

Benda ni menyebabkan aku rasa nak habis cuti cepat....

Plizz...cepatla bulan 9..I miss my classmates, lecture hall, library, and my lovely friends!!

Doakan aku sabar and teruskan bekerja..

Besok aku kerja syif malam..fighting Una,fighting!!

Thursday, June 2, 2011

Sudah dapat kerja!!


Assalamualaikum and Hi...


Sudah lama tak update blog..hihihi..

ok, aku dah dapat kerja!!hahaha..

Lepas ni jadi minah kilang..hehe

Hari isnin dah mula..huhu

Eksaited...hahaha..Mungkin lepas ni lagi jarang update blog...




bubbye...:)