Friday, January 27, 2012

Jom Try Tutorial Shawl ni jom!


Assalamualaikum and Hi guys!




Pernah tengok orang pakai shawl yang silang-silang tu tak? Mesti la penah kan. Actually aku tak taw orang panggil style tu apa sebenarnya. So just cari kat You Tube tutorial shawl silang-silang.hehehe. Lepas tu jumpa la, maknanya memang orang memang panggil silang-silang la kan.haishh penat aku tilis silang-silang ni banyak kali.haha.


Ok,jom tengok tutorial ni ye..:)



ambik kat You Tube,boleh cari sendiri.:)


Aku dah try dah.Korang bila lg?hehe


Cantik tak?haha #muntah-muntah



Ni ada lagi satu tutorial, aku dah try tapi hasilnya menyedihkan.hihi.Maybe kalau korang try menjadi ke. Selamat mencuba!



Cantik tau yang ni..:)





Ok,bubbye!






4 comments:

mirmashi said...

nice one ! huhu . ade pashmina tapi x pandai nk pakai -.- . tuto nie will help a lot . lol XD

u.n.a said...

try2!..dkt youtube bnyak..cari je..huhu

.sally said...

ap da.. caption gmbr yg kt ats tu... hihihih. cntik x.. muntah2.. hihi.. adoi..hahahah

u.n.a said...

hoi2 cik sally!jgn sibuk...hahaha