Assalamualaikum and Hi guys!
Pernah tengok orang pakai shawl yang silang-silang tu tak? Mesti la penah kan. Actually aku tak taw orang panggil style tu apa sebenarnya. So just cari kat You Tube tutorial shawl silang-silang.hehehe. Lepas tu jumpa la, maknanya memang orang memang panggil silang-silang la kan.haishh penat aku tilis silang-silang ni banyak kali.haha.
Ok,jom tengok tutorial ni ye..:)
ambik kat You Tube,boleh cari sendiri.:)
Aku dah try dah.Korang bila lg?hehe
Cantik tak?haha #muntah-muntah
Ni ada lagi satu tutorial, aku dah try tapi hasilnya menyedihkan.hihi.Maybe kalau korang try menjadi ke. Selamat mencuba!
Cantik tau yang ni..:)
Ok,bubbye!
4 comments:
nice one ! huhu . ade pashmina tapi x pandai nk pakai -.- . tuto nie will help a lot . lol XD
try2!..dkt youtube bnyak..cari je..huhu
ap da.. caption gmbr yg kt ats tu... hihihih. cntik x.. muntah2.. hihi.. adoi..hahahah
hoi2 cik sally!jgn sibuk...hahaha
Post a Comment