Saturday, January 21, 2012

I-City Dan Rumah


Assalamualaikum and Hi people...:)

Tepat pukul 12.00 18 Dec hari tu,berakhir la final paper aku untuk sem ni, Alhamdullilah. The next day,kitorang bertolak ke Shah Alam. Nak stay rumah kawan aku dulu baru balik ke Pahang. Malam tu kami ke I-cITY. Ni first time aku datang sini,so supposed aku excited tapi malangnya aku datang I-city dengan rasa mengantuk jadi gmbar yang diambil pun tak banyak.




















Ni lah I-city,and malam tadi dlm pukul 12 smpai rumah,jalan sangat jammed taw sebab semua nak balik rumah cuti Chinese New Year.

Ok,nak pergi baca novel, salah satu barang yang dibeli guna Baucar Buku 1 Malaysia..hehe


bye!...




No comments: