Monday, July 23, 2012

Salam Ramadhan


Assalamualaikum and Hye all!


Hari ni dah masuk hari ke-3 kita puasa. Alhamdullah, masih penuh lagi puasa aku ni hee. Rasanya boleh lagi kan nak wish Selamat Menyambut Ramadhan Al- Mubarak untuk semua. Selamat berpuasa ye ;).



Haish, dah lame sangat rasanya tak post apa2 entry kat sini. Awal2 dulu semangat sangat,tiap bulan dok post macam-macam. Masa mula2 buat blog dulu bajet nak buat blog macam diary hehe. Tapi sekarang blog dah macam anak tiri, tengok sekali sekala je. Nak menaip pun kaku,dari tadi asyik backspace haha. 


Sekarang tengah cuti semester yang nampak macam cuti panjang tapi tak panjang pon haha. Nak kerja mak tak bagi so kerja aku duduk rumah tengok movie + belajar masak + besarkan badan ( kalau berjaya haha). 


Alhamdulillah, result sem lepas baru keluar je. Even tak dapat Dean List pun syukur sebab better sangat-sangat dari sem lepas. Sikit je lagi nak dekan, tapi takpe sem depan depan depan boleh cuba lagi kan?


Ok,walaupun tajuk kat atas Salam Ramadhan tapi dah merapu lebih-lebih haha. Nak sambung tengok movie. Oh, aku dah giler telenovela philiphine sebab hero dengan heroine dia ohsem!haha



byeeeeee!



No comments: