Saturday, April 28, 2012

Dedicate



Assalamualaikum and Hi people!


AWAS: THIS IS PERSONAL ENTRY. TIADA KAITAN ANTARA HIDUP DAN MATI..hehe

Entry ni special dedicate untuk En.Syed dan En. Zaakir yang selalu MENYIBUK kat sini. Hangpa dua wajib baca!

Makhluk 2 orang are my classmates. Disebabkan diorang " SUKE " sangat bace blog aku kan ni ada hadiah sikit untuk hang..hehe

First, kenalkaannnnnnn.........ni Zaakirrrrr...




Yang pulakkkkkk...Syeddddddd


=

 =

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

 =


Eh, aku takdak gambaq hang la..ish3.......eh..ada-ada..











Sapa tak taw ni..dalam lab pun nak tidoq...(*_*)


p/s : jangan "sibuk", satgi aku boh gambaq lagi teghok..hehe

p/s: suka tak?hehe




byeeee!!!peace!!











No comments: