Assalamualaikum and Hi semua....
Alhamdulilah, final exam dah lepas..Aku pun dah balik rumah. Rasa bahagia dalam jiwa sebab dapat duduk kat umah..hehe. Aku nak habiskan masa cuti 4 bulan ni dengan benda-benda yang berfaedah.Eceh, faedah la sangat kan..huhu
Antara wishlist yang akan ku laksanakan cuti nih:
1. Ambik lesen kereta.
2. Kerja.
3. Makan banyak-banyak bagi gemok sikit..haha
4. Shopping ( cari baju baru )
5. Rajin update blog..huhu
6. Nak beli kamera..DSLR?haha..
3 comments:
wahhh . bestnyaa cutiiii ! saya baru nak examm :((
Slamat bercuti!!!..turn kita pulak nk msuk U...:(
happy holiday husna :)
Post a Comment