Tuesday, April 26, 2011

Masquerade Party


Assalamualaikum and Hi...


Hi guys!!!I'm back...haha. Entri sebelum ni gigih cakap nak stop blogging sebulan sebab nak 

final.huhu..Cakap je lebih pompuan ni..haha.Tapi tak boleh tahan nak tulis entry ni. Ok yang ni last

entry before aku start final. Padahal 

hari Rabu ni ada paper..hee

Hari Sabtu lepas, kolej kediaman aku ni buat dinner sebab ye la kan dah nak habis sem ni. Tema 

dinner ni ialah Mask Party. Gigih semua pergi cari topeng, ada yang buat sendiri, penat perah otak 

pikir nak pakai baju ape..huhu


 Berdasarkan kreativiti masing-masing, terhasil la gambar-gambar kat bawah ni..pehh, cantik-cantik 

semua malam tu korang taw. Kalau tak tanggal mask tu mesti korang tak kenal mana satu bestfriend 

korang sebenarnye..hehe



topengku..hehe


with Seek


with Khaey


the gurls...huhu


with Diba


Diba and Sha


hee...


ehem...ehemm..

sha, opie, yul and emy


 with yul ( first time yul pakai shawl..hehe...i like...)




p/s: update kat library time study electric..huhu..bubye..:)

No comments: