Assalamualaikum and Hi...
Hi guys!!!I'm back...haha. Entri sebelum ni gigih cakap nak stop blogging sebulan sebab nak
final.huhu..Cakap je lebih pompuan ni..haha.Tapi tak boleh tahan nak tulis entry ni. Ok yang ni last
entry before aku start final. Padahal
entry before aku start final. Padahal
hari Rabu ni ada paper..hee
Hari Sabtu lepas, kolej kediaman aku ni buat dinner sebab ye la kan dah nak habis sem ni. Tema
dinner ni ialah Mask Party. Gigih semua pergi cari topeng, ada yang buat sendiri, penat perah otak
pikir nak pakai baju ape..huhu
Berdasarkan kreativiti masing-masing, terhasil la gambar-gambar kat bawah ni..pehh, cantik-cantik
semua malam tu korang taw. Kalau tak tanggal mask tu mesti korang tak kenal mana satu bestfriend
korang sebenarnye..hehe
topengku..hehe
with Seek
with Khaey
the gurls...huhu
with Diba
Diba and Sha
hee...
ehem...ehemm..
sha, opie, yul and emy
with yul ( first time yul pakai shawl..hehe...i like...)
p/s: update kat library time study electric..huhu..bubye..:)

No comments:
Post a Comment