Thursday, July 7, 2011

Bagi aku Chubby dan Pendek itu COMEL!!


Assalamualaikum and Hi..

Macam tak percaya tengah update blog..hee..Kali ni aku dah malas nak cerita pasal tempat kerja aku yang mentensionkan tu. Kalau cerita buat penat je..aku redha je..dah malas cakap panjang2 pasal tu,berbalik kepada topik yang asal......


Kalau aku rasa orang yang chubby pendek ni comel giler..boleh tak?hehe..Tapi ni serius..aku rase mereka sangat comel..

sebab aku tengok membe aku macam tu comel giler..macam teddy baer rase nak peluk2,nak cubit2 jek..haha

nak macam tu JUGAKKK!!

k bye.....







1 comment:

Hiddy Asri said...

Pelik..aku nk jadi kurus & tinggi!